Pages

08 November 2013

Transformation



Assalamualaikum & saslam sayang semua :)


Kejap je nak ambik mase update blog sebab tengah rushing nak balik rumah nie. Orite. Transformation,maybe kot. Sejak kebelakangan ni aku tak tahu ape kena dengan aku,ape masalah,ape penyakit,ape perangai,ape tabiat. enough.! i really dont know.kebelakangan nie kan,aku rasa.....

Semakin bahagia,
semakin tenang 
semakin dekat dengan Nya
sungguh aku terasa kasih sayang di sekeliling aku...
Hanya padaMu aku panjatkan syukur.

Bertapa indahanya nikmaMu..
Memberikan aku rasa yang sukar untuk aku
tafsirkan.
Rasa yang menyatukan kasih sayang
Sungguh tak pernah aku merasakan seperti ini.!

Hanya satu yang dipohon..
Moga apa yang dirasa ini bukan rasa yang sia-sia
bukan rasa yang menjatuhkan maruah & agama
dan bukan rasa yang dimurkai.

Sekian. :)


Share with the world:

No comments:

 
Designed by Beautifully Chaotic