Pages

04 May 2012

BFF OR BF/GF??




anda remaja???woww  memang x sah lah lau korunk tak terlibat dalam masalah camni kan3??same cam ninie jugak..bila BFF and BF/GF ajak keluar pada masa yang sama,kira ajak kita keluar pada tarikh yang sama laa*korunk tak paham2 lagi kew???ketuk kepala tuu kang baru tau..
hussh pada masa nie laa akan ada pelbagai penipuan kan3..hahaha..yewla tuk jaga hati BFF or BF/GF..nak tolak permintaan BFF or BF/GF msety laa dengan cara yang baek kan,nanti tak pasal2 gaduh n ada yang terasew hati...



bagi ninie bila masuk jew dalam situasi camni,ninie ada laa jugak mengelabah n tak tahu nak pilih yang mana satu..maybe kebanyakkan owang mesty akan pilih BF/GF kan??ninie tak kata laa ninie akan pilih BFF always..bagi ninie BFF,BF sume tuu sebahagian dari kehidupn ninie jadi dua2 nya sudah semestinya penting!! n tuk bwk kua sekli BFF & BF takkan kot..why??isu jeles tak timbul di sini ok!!!

cuba krunk fikirkan,lau kite bwk kua sekali BF&BFF tidakkah susah nanti nak layan..n lau kua sekli kite takkan bebas nak lakukan sume benda giler2 dengan BFF kite disebbakan BF kite ad..same jugak bile BFF ad time kite DATING..nk romantik2 tuu susah laa,malu la kan..*/korunk jangan negative thinking ok!!!

so krunk punye badan krunk pk laa sendiri laa ye...hehe..apa yang ninie tulis adalah 100% opinion ninie seendri wokeyh!!!
Share with the world:

No comments:

 
Designed by Beautifully Chaotic