Pages

29 February 2012

1st exam~



asal terkejut haku cakap 1st exam???sebelom nie tak pernah exam kew???haku nie baru tadika kew???
ok,sume tuu tak betol langsung...
esok 1st exam aku untuk tahun nie...kirenye 1st exam untuk form 5 laaa...

exam nie bagi aq betol-betol penting..why???exam kali nie akan tentukan pelajar-pelajar target untuk spm tahun 2012...soo lau tak tercalon memang teruk a...
sebelom nie x pernah miss dalam pelajar target nie...jadi korunk-korunk sume nie tolong a doa kan aku..

nie last year tuk aku bagi something kat parent aku zaman sekolah taw...lepas nie dah tak ade dah..
zaman U nie da laen da...jelas-jelas banyak beza dengan zaman sekolah...lebih spesifik lagi zaman budak-budak kecik...

waaa lebih kurang 3 or 4 exam perlu aku jalani sebelom aku blah dari zaman sekolah...cepatnye masa berlalu kang...aku rase baru jew masuk tadika kemarin...baru jew duk buli cikgu-cikgu tadika aku..(buli cikgu tadika jew,cikgu-cikgu laen x beranie)

harap-harap for 1st exam nie result tak terok...parent akan tengok nie result tuk exam 1st nie..lau aq x dapat cam abang aku memang kuat kena pasang telinga nie...

ok,bile aku free lagi aku hapdet lagi...wish me gud luck ok(betol ke x ep bi aq nie,kang x lulus exam bi)
Share with the world:

No comments:

 
Designed by Beautifully Chaotic